Київ, Позняки пр-т Григоренка 28
ostryanko_ya

Гарантії на послуги

При відвідуванні стоматолога багатьох пацієнтів цікавить питання гарантії, оскільки дуже часто доводиться стикатися з проблемою неякісного обслуговування та надання неякісних послуг. Надаючи гарантію на лікування або протезування зубів, лікар захищає пацієнта від некваліфікованих фахівців і неякісного сервісу. Однак, не все залежить тільки від лікаря і його дій.

Наприклад, не завжди можна стовідсотково спрогнозувати результати ендодонтичного лікування. Оскільки, на кінцевий результат такого лікування впливає безліч факторів, починаючи від анатомічних особливостей будови кореня зуба і закінчуючи реакцією організму на проведене лікування. Також непросто прогнозувати лікування молочних зубів, на здоров’я яких впливає харчування, спадковість, дотримання правил гігієни, рівень імунітету.

Не можна дати гарантію на одноразову послугу, коли в роті – багато невирішених проблем і пацієнт свідомо не займається лікуванням. Наприклад, приходить на прийом і просить поставити пломбу на передній зуб, а в бічних відділах відсутня половина зубів. Як можна гарантувати, що пломба прослужить багато років, якщо передні зуби несуть навантаження за себе і за всіх відсутніх. Звичайно, гарантія на таку роботу буде мінімальна.

Однак, на більшість стоматологічних послуг надається гарантія. Починаючи від простої пломби і закінчуючи імплантацією зубів.

Важливе значення для надання гарантії на лікування мають рівень здоров’я пацієнта, його ставлення до свого здоров’я і правильність виконання всіх рекомендацій лікаря, до яких відносяться:
– щоденне чищення зубів двічі на день протягом трьох хвилин з використанням пасти, щітки, флосів і ополіскувачів;
– відвідування стоматолога один раз в три або шість місяців в залежності від рекомендацій лікаря;
– дбайливе ставлення до зубів і зубних протезів (не можна гризти горіхи, відкривати пляшки і т.д.);
– виконання всіх рекомендацій лікаря по догляду за зубами і протезами, включаючи використання кап, інтердентальних йоржики, систем зрошення і масажу ясен;
– правильно збалансоване харчування, включення в раціон продуктів, що містять кальцій, фосфор.

Гарантії в стоматологічній клініці «ТРИ-НИТКИ» встановлено на основі «Положення про термін гарантії і терміні служби на роботу при наданні стоматологічної допомоги». Положення розроблено відповідно до «Основ законодавства України про охорону здоров’я», Закону України «Про захист прав споживачів», наказу МОЗ України № 305 від 21.11.2000 року «Про затвердження критеріїв медико-економічної оцінки надання стоматологічної допомоги I, II, III рівнях ( амбулаторна допомога) », Наказу МОЗ України № 507 від 28.12.2002 року« Про затвердження нормативів надання стоматологічної допомоги та показників якості медичної допомоги ».

У кожному конкретному випадку лікар-стоматолог клініки «ТРИ-НИТКИ» в залежності від стану ваших зубів і рівня здоров’я, може запропонувати гарантію на свою роботу на термін до 2 років. Конкретні гарантійні строки та строки служби на виконані стоматологічні роботи (послуги) для кожного пацієнта встановлюються лікарем в залежності від:
– клінічної картини в порожнині рота;
– наявності супутніх захворювань, які безпосередньо чи опосередковано призводять до змін в зубах і оточуючих тканинах;
– повноти виконання пацієнтом плану лікування, рекомендованого лікарем.

З урахуванням зазначених обставин в конкретному випадку гарантійні терміни і терміни служби можуть бути зменшені або збільшені в порівнянні з середніми.

Гарантійний термін пломби в стоматологічній клініці «ТРІ-НІТІ» встановлюється з дня завершення лікування зуба і установки пломби (що фіксується в медичній карті) і становить 12 місяців. Термін служби обчислюється з дня завершення лікування зубів і становить 36 місяців.

Гарантійний період – це період, протягом якого у разі виявлення недоліків у виконаній роботі, пацієнт має право за своїм вибором вимагати:
– безоплатного усунення недоліків виконаної роботи;
– відповідного зменшення ціни за виконану роботу;
– повторного виконання частини роботи або роботи в цілому з матеріалу такої ж якості;
– відшкодування понесених фінансових витрат по усуненню недоліків виконаної роботи.

Недолік – це невідповідність наданої стоматологічної послуги обов’язковим вимогам медичних стандартів.

Термін служби стоматологічних послуг стоматологічної клініки «ТРІ-НІТІ» (виготовлені протези, пломби і т. Д.) Розраховується з дня їх виготовлення і визначається періодом часу, протягом якого послуга придатна до використання.

Протягом встановленого терміну служби стоматологічна клініка «ТРІ-НІТІ» відповідає за суттєві недоліки, що виникли з її вини, як виконавця.

Істотний недолік – це недолік, який робить неможливим користування результатом роботи відповідно до його цільового призначення або який не може бути усунутий, або на усунення якого потрібні великі витрати (наприклад, повний перелом протез

Leave a comment